Bazinga!

Publicerat: 14 juni, 2012 i Populärkultur
Etiketter:, ,

Tips och trix för studierna lät bra när jag startade bloggen, men i ärlighetens namn har det inte varit så mycket av den varan, varken tips eller trix. Det jag har skrivit mest om är superhjältar, TV-spel, film samt vetenskap + kunskap. Det underliggande syftet har glidit ifrån det pedagogiska till att det är kul att kunna saker och att nörderier och vetenskap är coolt.
För det är coolt.
På riktigt
.

Efter mycket funderande ändrar jag således undertiteln på bloggen till ”Bazinga!”
Anledningen? Det är min hyllning till Dr Sheldon Cooper från Big Bang Theory, den kanske häftigaste TV karaktären någonsin, ett socialt inkompetent geni som älskar serier, tv-spel och sci-fi. Nu är jag inte riktigt lika smart som Sheldon, men nästan lika socialt inkompetent.

Bazinga!

Kommentarer inaktiverade.