Bajskalkylatorn!

Publicerat: 4 mars, 2013 i filosofi, Humor, Kvasivetenskap, Vetenskap
Etiketter:

Till livets svåra, och än så länge olösta frågor finns det gamla klassikerna som,
– Vad är egentligen meningen med livet?
– Vad händer när vi dör?
– Vad är egentligen tid?
– Vad är lycka?
– Hur mycket har jag egentligen bajsat sedan jag föddes?

Den sista behöver ni inte grunna på längre då en norsk sida (med den passande webbadressen bajs.no) har uppfunnit en kalkylator som ger dig svaret.

bajskalkulatorn

För er som inte är så hemma i det norska språket står det, översatt till svenska:

”Funderar du ofta på hur mycket du har bajsat i ditt liv? Var inte förtvivlad, vi ger dig svaret! Det enda vi behöver är din födelsedata!”

Jo, kära bajskalkylator, jag funderar ofta på hur mycket jag har bajsat i mitt liv. Det finns stunder då detta har gjort mig förtvivlad. Inte längre.

Bajskalkylatorn!

Kommentarer inaktiverade.